12 Haziran 2018

Havuçlu Zeytinyağlı Taze Fasulye / Çok Lezzetli Diyet Yemegi/Carrot and ...





  • Eti aratmayacak, lezzetli bir tarif ama salata mi yemek mi desem bilemedim. Bana gore harika bir diyet yemeği olmuştu vakti zamanında. 
  • Misafir masasında salata gibi de yerini alıyordu. Siz neye niyet edip yaparsanız yenir
    Bu gün yemek diyelim o zaman.,
  • Bu arada beni burdan takip edenleri Youtube sayfama da beklerim. Tariflerimi videolu yapım aşamasıyla orada da paylaşıyorum beklerim. 
  • Bu tarifin videolu yapımını da hemen aşagıda bulabilirsiniz.



  • Zeytinyağlı Fasulye Havuç yemegi
  • Malzemeler:

    500 gr taze fasulye
    2 adet havuç
    1 adet soğan
    3 yemek kaşığı zeytinyağı
    Tuz, karabiber
    su
    üzerine yoğurt ( isteğe göre)

    Hazırlanması:

    Taze fasulye önce uzununa ikiye bölünür sonra ortadan ikiye kesilir.
    Havuçlar da fasulye gibi ayni boyutta ince doğranır
    Soğan da ince kıyılır.
    Daha sonra tencereye önce fasulye, sonra soğan , sonra havuç dizilir.
    Üzerine zeytin yağı gezdirilir. Tuz, karabiber serpilir.
    Üzerine yaklaşık bir su bardagı  su ilave edilirve kısık ateşte suyunu çekinceye kadar ve fasulye, havuç iyice yumuşayıncaya kadar pişirilir..
    Servis tabağına alınır.
    Üzerine yoğurt gezdirilir.
    İsteye göre üzerine kırmızı biber serpilerek ve ya sıvı yağda nane ve kırmızı biber kavurarak sos yapılip eklenir.
  •  Afiyet olsun..

1 yorum:

  1. Üzerine sarımsaklı yoğurt naneli pul biberli yağ ile yaptım , mantı tadında çok lezzetli oldu tarif için teşekkürler

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM