7 Mayıs 2010

YENİ SİTEMİZ " AMERİKA GERÇEĞİ"

                                     



    AMERİKA GERÇEĞİ ( yazının üzerine tıklayarak siteye ulaşa bilirsiniz)

Yaklaşık 10 aydır eşim ve çocuklarımla birlikte Amerika`da yaşıyoruz. Her kesin rüya alemi diye nitelendirdiği Amerika`ya geldiğimden bu güne kadar hayret ettiğim olaylar, bazen beklediğimden çok fazla, bazen de çok eksik olanları görünce, Amerika`ya rüya alemidir diyenleri bu rüyadan uyandırmak ve rüyayı gerçekle karşılaştırmak istedim.
 Bu yüzdende hem Amerikaya gelenlere ilk yardım ve bilgi almak isteyenlere de bilgi maksatlı "Amerikanın gerçeği" adlı siteyi oluşturmaya çalıştım. Burada kendimin ve arkadaşlarımdan öğrendiğim her bilgiyi resimlerle aktarmaya çalışacağım.

Amerika rüya değil yaşandıkça görülün bir gerçek.

2 yorum:

  1. Merhabalar...
    Öncelikle teşekkür ediyorum,güzel yorumun için.Tabiki paylaşabilirsin,çok mutlu olurum.
    Kalbini araştır ve ruhunu dinle,olarak face den bakarsan,diğerlerini de okuyabilirsin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. BİZİM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMIZDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNELERİNE … ANNELER GUNUNÜZ KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM