7 Şubat 2011

OĞLUŞUMUN DOGUM GÜNÜ

 


   Sanki dün gibi deriz ya:))) Aynen öyle. Son yılların en çok kullanılan popüler sözünü bende kullandım bu gün.  Geçen sene bu günkü günü dün gibi hatırlıyorum.
   Çok soğuktu ve biz Amerikalı çocuklarla, yani 6. sınıflarla birlikte kamp yapmıştık.  Bu kampı her halde kolay kolay unutamam, çünkü bu benim ilk kampımdı ve sadece karelerde saklı bir çok anısı vardı. Kiralanan 8 kişilik kamp odası aşırı soğuk olduğu için ve de yer olmadığı için üç arkadaş sabaha kadar arabada yatmak zorunda kalmıştık. Sabah uyanırken Batmanlı Gülistan arkadaşın " Ayyyyy..... ne bu ya kendimi İstanbul- Batman otobüsünde yolcu gibi  zannettim" deyince, bende " vardık Batmanın otogarına uyana bilirsin tatlım " demiştim. Austin`in sürekli değişen havası kendini sabah yine göstermişti. Geçenin dondurucu soğuğu yerini sıcak, güneşli havaya teslim etmişti. Bu havanın mutlu sakinleri de bizdik.
    Ve benim yakışıklımı yakışıklı, akıllımı akıllı ogluşum Ertuğrulun `da o gün doğum günüydü. Yani bu günkü gün.
    En mutlu gününde en mutlu olacağı yerdeydi.  Futbol oynayarak, balık tutarak zevk aldığı, annenin dur, yapma, etme, olmaz lafını fazla duymadan geçirdiği gün için çok mutluydu. Eve gelmeden öncede çamura düşüp üstünü pislettiği için paniklemişti. Üstüne üstük endişeli halde bana doğru gelirken  öğretmenlerden birisi gülerek " Ertuğrul annen seni çok kötü dövecek" demesine, çocuk iyice üzülmüştü ki  benimde " bu gün oğlumu üzmem, çünkü  bu gün onun doğum günü" demem o güzel gözlerinde parlayan mutluluğa sebep olmuştu.



Annelik zor meslek. Bazen kızmıyor değiliz çocuklara. Acaba neden ?
  Çünkü  biz onlarda eksiklik görmek istemiyoruz. Mükemmeliyetçilik kafayla düşünüyoruz her zaman.  4-4 lük olmalı, yapmalı, başarmalı diyoruz. 
Kızıyor, üzüyor+ bizde üzülüyoruz . Oysa  her hatasında tatlı dille anlatsak, olmaz mı? Neden çok sabırsızlık yapıyoruz?



  Her gün doğum günüymüş gibi, onun bu gün mutlu olmaya hakkı var demeyi öğrensek ne güzel olur. Gözlerindeki mutluluğu hiç eksik etmesek. Bir yerden başlasak.

Dün gibi dediğim de bu...
Sanki dün olmuş, 12 sene önce dünyanın sorumluluğunu üzerine almak için teşrif etmişti benim aslan oğlum. Büyüdükçe sıkıntıları da beraberinde büyüyen bu bücürler ne zaman oldu da benim boyuma ulaştı diyorsun bazen.



 Canım oğluşum ben seni çok seviyorum ve  her muradının hayırla  gerçekleşmesini diliyorum. Sen tatlılığınla, mutluluğunla, hatalarınla, nazınla benim kalbimin en sevimlisi, en güzeli, en özelisin. Canım her şey gönlünce olsun sevdiğin pastayı, tadına doyamadığın iskenderi de istediğin zaman yapmak benim borcum olsun.

2 yorum:

  1. Rabbim yavrularına hayırlı ömür versin Samira. Bir komşumun anlattıkları ve tavırları beni o kadar etkilediki bende oturup bir yazı yazdım.Yakında yayınlarım inşaallah. Çocuklarımız bizim misafirlerimiz.Birgün uçup gidecekler.
    Rabbim pişman olacağımız işler yaptırmasın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Samirecim yakışıklı oğluşuna, Allah yolunda muvaffak olucağı başarı dolu güzel bir ömür diliyorum.

    Rabbim iki cihanda evlatlarını yüz akın eylesin güzel anne :)

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM