11 Ocak 2010

UZUN BİR ARA VE AUSTİN TX



Uzun zamandan sonra blogu düzenlesem iyi olur diye düşündüm. Çünkü uzun zaman oldu bloga yazı ekleyemiyordum. Sebep uzun bir  gurbet yolculuğuna hazırlanmaktı. Her zaman hazır olduğum ama yaşamadığım bir  gurbet.
Hep gurbet şarkısı duyar, şiirleri okurdum, ama bunu okurken nedense aman.... derdim. Ne olacak canım gideriz, ne güzel gezmiş oluyorsun derdim. Bunun ayrılık olduğunu, sevdiklerini, düzenini bırakıp gitmek diye algılamazdım.
 Gurbete gelince anladım ki, gerçekten gurbet şiirler yazılacak, şarkılar bestelenecek kadar varmış. Ve gerçekten de GURBETMİŞ.


Ben bir gurbet türküsünde
Akşamın mavi örtüsünde
Öyle durdum bekliyordum
Geçmeyenler köprüsünde
Bağlandım kör düğüm oldum
Yolların şaç örgüsünde

Ah şu eller eller eller
Gurbet eller yetti gayrı
Birbirini çok sevenler
Böyle durmaz ayrı ayrı

Sen bir yerde ben bir yerde
Ayrı düştük aynı yerde
Senden önce bilmiyordum
Şimdi düştüm ben bu derde
Gurbet olmuş sıla olmuş
Ayrılık var varya serde



Temmuzun 4 de geldiğimiz Texsas`ın Austin şehri cehennemi hatırlatacak kadar sıcaktı. İyi ki Austin`i her özelliği ile anlatan, sabırlı, iyi gezi rehberimiz vardı.(rehberin kendisi de Amerika`da , yani Austin`de  daha bir senedir bulunuyordu ama kısa zamanda çok bilgiye sahip olmuştu anlaşılan.)
Rehber gezdirip, anlatmasaydı  her halde Austin hafızamızda  hiç de hoş olmayan hatıralar bırakacaktı.  Austin`in görülecek en güzel yerleri olan Kolorado nehri ve meclis binası havanın sıcaklığına rağmen görülmeye deyerdi.
Bu da  burada çekilen ilk resim. Özel makinayla değilde benim N82 5mp telefonla çekilmiş olsa da ( telefonumu yeniden sevdim bu sayede ) güzel resim olduğunu düşünüp sizinle paylaşmak istedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM