26 Mart 2012

MUTFAK DİLİ`NİN EVDE SİNEMA KEYFI -3



Bu filime bakarken fark ettim aslında hepimizin görmedigi bir kör nokta var hayatımızda..
O kör noktayı iyi görmek gerekir..
O kör noktayı farkedelim..

Yapım yılı : 2009
Süre: 2 saat 8 dakika.
Oyuncular:Sandra Bullock, Kathy Bates, Kim Dickens, Lily Collins, Jae Head

  •  Gercek hayat hikayesi
  •  2010 Oscar ödül töreninde Sandra Bullock en iyi kadın oyuncu ödülüne layık görüldü bu filimdeki başarısından dolayı.. 
 

 Filimin konusu: İzleyin ama sadece küçük ip ucu olsun..

 Michael Lewis’in “The Blind Side: Evolution of the Game” adlı eserinden alıntı olan bu filmde, kendine güvenini kaybetmiş Michael Oher isimli bu gençi farklı çok farklı  bir gelecek bekliyor..

Filim ailece izlene bilecek bir filim..
Filim önyargının iyi olmadıgını söylüyor, reng farkını ortadan kadırıyor ,zenginlerde bir kalp taşıyor diyor..
Yarımseverlik zaten filimin ana konusu..
Galiba çok konuştum..
Uzatmıyorum, filimi geç kalmadan bu adresten izeyin tavsiyesinde bulunuyorum.. İyi seyirler..


5 yorum:

  1. Canım ilk fırsatta izleyeceğim inşallah sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz filimler güzel oluyor, ama izledikten sonra gazete ve haber izlemiyeceksin, insanin morali cöküyor birden, film masal gibi gelebiliyor ; )

    YanıtlaSil
  3. izlemistim, sandra bullock'un tum filmlerini izledim sayilir :)

    YanıtlaSil
  4. ben de taviye ediyorum çok sevmiştim ;)

    YanıtlaSil
  5. İzledim canım, Harika sevgiler..

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM