7 Ocak 2011

MANTAR SALATASI






Malzemeler:
500 gr  mantar
2 adet domates
2 adet havuç
 4-5 demet maydanoz
2 yemek kaşığı limon suyu
2 yemek kaşığı sıvı yag
tuz, karabiber
 

Hazırlanması: 

Mantarlar yıkanır kaynar suda yumuşayıncaya kadar  makarna gibi haşlanır.(Bu sürücü beklemek istemeyenler konserve mantar kullana bilirler). Haşlanan mantarların suyu süzülür. Domates küp küp doğranır. Havuçlar rendelenir. Maydanoz ince ince kıyılır. Tüm malzemeler bir birine karıştırılır.
Tuz, karabiber, limon suyu, sıvı yağ eklenir. Salata harmanlanır ve servis tabağına dökerek servis edilir.

Afiyet olsun!

2 yorum:

  1. Oh masaAllah Samirem gelirgelmez tam tempo siralamissin tarifleri, hangi birine bakacagimi sasirdim hepsi birbirinden nefis gorunuyor. Mantari ben severimde evde bir turlu sevdiremedim o yuzden doya doya yiyemiyorum hele tavuk sotelisine bayilirim.Benim icinde bol bol ye canim sifa olsun :)
    Allah'a emanet ol dualarinda unutma gonlu guzelim.

    YanıtlaSil
  2. Ever Jibekcim kamp bana yaradı. Yapdıklarımı bir an önce yayınlasam iyi olacak dedim. Çünük haftaya kursum başlıyor. Vakit bulamam her halde. En azından boşluğu doldurayım.
    Ben aslında mantarı sevmiyorum. Ama amerikalı misafirlere farklılık olsun istedim . O zaman yapmıştım. Yayınlayım deim seven vardır her halde. Duamdasın canım arkadaşım.

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM