9 Aralık 2010

KARIŞIK SALATA


Malzemeler:

Marul
Salatalık
Havuç
Kırmızı lahana
Domates
Brokoli
1 kutu mısır konservesi
tuz, sıvı yağ, limon suyu

Hazırlanması: 

Marulu istediğiniz boyutta doğrayın . Salatalıkları küp küp kesiyoruz. Havuçları rendeliyoruz. Kırmızı lahanayı da uzun ve ince kesiyoruz. Brokolileri küçük parça ahalinde ayırıyoruz.  Bir kutu mısır nişastasını acıyıp yıkıyoruz, suyunun süzülmesini bekliyoruz. Tüm malzemeleri karıştırıyoruz. limon suyunu , sıvı yağı ve tuz ekliyoruz. En son küçük domateslerle süsleyin.

Bu salatanın ölçüsünü yazmadım . Salatayı kaç kişilik yapacaksanız malzemeyi de ona göre ayarlayın. Tuz, sıvı yağ ve limon suyunu da istediğiniz miktar ekleyin.

Afiyet olsun !

3 yorum:

  1. Salatayi cok severim, hergun mutlaka bulunur sofrada! Ellerine saglik. Renkli bir salata olmus.

    YanıtlaSil
  2. muhtesem bir görüntü ellerine saglik sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleykum Samira,
    Kaç zamandır uğrayamadım hakkını helal et bacım.
    Blog büyüdükçe soru soranlar,cevap verilmesi gerekenler artıyor.İnan artık yetişmekte zorlanıyorum.Arkadaşlarımıda ihmal ediyorum:(
    Sende uzun zaman bir şey yayınlamadın değil mi?
    Son tarifler çok güzel ve pratik.Ellerine sağlık canım arkadaşım...Öptüm tatlı yanaklarından

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM