19 Ekim 2010

SEVERKEN YANILMAYAN, SEVENİ YANILTMAYAN BİR AŞIKMISIN?


Yüzümde hüzünden gölgeler varsa,
O hüzün yüzündendir olsa olsa,

Bilmiyorum, bu yaşamın çoğu yaşanmamışsa,
Yaşanmadığı okunur, şimdi, daldımsa,

Özledikçe yalnız durup/susup baktımsa,
Sorulacakken nedeni nasıl sormadımsa,,

Geldiğini umudumla umutla umdumsa,,
Geleceğini görüyor/biliyordum, anlattımsa,

O geçip/gitti 'ora'sına, ben göremedim, baktıysa,,,
Derim ki şimdi, bir daha gelse/de, sorsa,,

Sözümle, yüzümle, gözümle dedim, duysa,,
Bense buramda onu bekledim oysa,,,,

Yüzümde hüzünden gölgeler kaldıysa,,,
İçimde örülen duvardan düşmüştür, çatladıysa,,,

Özdemir Asaf

Bazen yorulursun , içini kemiren boşluk haykırınca, dolacak sanıyorsun,
çığlığını kimse duymadan haykırıyorsun. 
İçindeki sabır duvarını yıkarcasına.
Aşk olmak, aşık olmak, sevmek, sevilmek, gülmek , güldürmek isteyensin.
Hayalin peşinden sürüklenensin.

Pervane olup sıcak bir eli arayan kelebeksin. 
Rüyaları gerçek zanneden uyanmasaydım diye durgun gözlere gülücük konduran uyku güzelisin.

Her ayrılığa boncuk boncuk ağlayan hüzün sevdalısısın. 
Bakışta,  Gülücükte, Selamda, Nefeste Sessizlikte acaba diye kendini sorgulayan avukatsın.
Sevdirmede başarılı sevilmeyen, sadece " bende seni seviyorum " sözüne muhtaç zavallısın.

Aşk trenini kaçıran ama, biliyorum o tren bir gün gelecek diye elinde sevgi biletiyle bekleyen yolcusun.

Mutluluğu, sevgiyi, saygıyı, huzuru, anlayışı bir hediye kutusuna koyarak süsleyen, gerçek  sahibi  gelip alacak diye bekleyen tezgahtarsın.
Bulunmayı özleyen kayıpsın.
Deniz rüzgarını bekleyen bir aşk  yelkenisin.
Varken unutulmayacak, yokken sürekli hatırlanmayı sevensin .
Yağmurlu gecenin masal kedisi, sabahın aydınlığında başucundaki gül kokusuna uyanmayı özleyensin.

Bir dileksin tutulması istenen, bir  büyüsün çözülmeyi bekleyen, bir gülsün koklanmayı seven,  bir dostsun ihanet etmeyen,  bir dağsın eğilmeyen, bir sakin  denizsin bulanmayan, bir kıyısın sert dalgalara inat hala ayakta durmayı başaran yani vazgeçilmezsin.
Hakkı hakta arayan haklı, adaleti doğrulukta arayan adaletli, sabrı sabırsızın yanında öğrenen sabırlısın.
Durmaya yüz tutmuş kalbe hadi bir daha diye yalvararak gününü gün etmeye çaba gösterensin.
Seven sen, sevdiren sen, sevilen sen !

Anladın mı sen kimsin?

 Sen "Ask birbirine bakmak degil birlikte aynı yöne bakmaktır" denilen işlemi çözemeyip de, matematik hocasından "2" alarak sınıfta kalan lise son sınıf öğrencisisin   anladın mı?

Alıntı değildir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM