15 Mayıs 2010

BÖRÜLCE SALATASI VE TATLI ÖDÜLÜM

Bu salatayı   Austin Harmony  School of Excellence  da öğretmen olarak çalışan Amerikalı öğretmen  Gina  Gregory bize misafir olarak geldiğinde çok beğenmişti. Daha sonra da tarifini istemişti. Dil konusunda şimdilik bir az zorluk çektiyim için  tarifi  burdan vermek daha kolay olacak dedim. Cünkü  sayfadaki tercüme programı işimi daha da kolay yapacaktı.  Bu tarifi Gina hanıma özel olarak yayınlıyorum,  bizi kırmayıp geldi]i için de çok teşekkür ediyorum  ve her zaman bekliyorum .


Malzemeler:

2 kase börülce( konservede olur)
1 konserve kutusu mantar
1 kırmızı biber
1 sarı biber
4 adet yeşil soğan
 maydanoz
yeşil zeytin
limon suyu
zeytinyağı
tuz



Hazırlanması; 
İlk olarak börülceleri haşlayın.  (konserve olunca daha kolay olur işiniz)
Mantarları ve biberleri doğrayarak az yağda kısa süre pişirin ve ilk sıcaklığının çıkması için bekleyin, Sıcak kullanmak iyi değil.
 Börülceleri karıştırma kabına alın. Üzerine yeşillikleri ve yeşil  zeytini doğrayarak ilave edin. Limonunu da sıkarak karıştırın. Soğumuş biber ve mantarları da ekleyerek harmanlayın.
Dilediğiniz gibi süsleyerek servis yapın.

 
ÖDÜLÜM 




Sevgili arkadaşım  "TATLILAR GÜLCANDAN"  beni bu tatlı ödüle layık görmüş.Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ödülün şartlarına göre  bunu   10 kişiye göndermem gerekiyor.
Arkadaşlar arasında ayrım yapamadım. Hepsinin gönlümde yeri başka. Sevgi paylaşılırsa büyür sözüne her kes uymuş. Her kes aldığı ödülü birilerine göndermiş. Bende düşündüm bu ödülü almayanlara versem daha iyi olur.  Yoksa her kes benim  gercek dostum ve arkadaşımdır. Güzel dostluklar diyorum.


1. Cahide- Jibek
2. Nazife
3. Sibel
4. Hilal
5. Eser
6. Damak tadı
7. Derya
8. Emelce
9. Özlem
10. Bir dilim, bir tutam 

9 yorum:

  1. Ödül için çok teşekkür ederim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler nazik ödülün için..En kısa zamanda bende sayfamda yayımlayacğım..


    Börülce salatası ise pek iştah acıcı görünüyor,ellerine sağlık..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ödül için çook teşekkür ederim canım arkadaşım.Çok incesin güzel gönüllüm...
    Börülce salatası beğenilmez mi hiç?
    Ama maalesef ben burada onuda bulamıyorum.Sağlık olsun.Ellerine sağlık.Hayırlı bir pazar günü dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik cok lezzetli gorunuyor.Profilinde yazdiklarin cok hosuma gitti seninle epey bir ortak noktamiz var yani...
    Tanistigimiza memnun oldum.
    Sevgilerimle canim...

    YanıtlaSil
  5. Hobidünyam woman forum tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 4. sü PASTALAR VE KEKLER etkinliğine ben yani PAPATYA68 ev sahibeliği yapacağım 15 MAYIS İLE 15 HAZİRAN arasında yapılacak olan etkinliğimize katılmak için pastanızı veya kekinizi yapıp resmiyle birlikte tarifinizi sahrayolu@gmail.com adresime göndermeniz ve bloglarınızda yayınlamanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyoruz:)

    Ayrıca her ay için yeni bir konu ile etkinliklerimiz devam edecektir TEMMUZ VE AĞUSTOS ayları tatil nedeniyle etkinlik olmayacak diğer aylarda devam edecektir eğer sizde bu etkinliklere ev sahibeliği yapmak isterseniz sahrayolu@gmail.com a mail atmanız yeterli sırasıyla değerlendirip sizlere hangi ay ev sahibesi olacağınızı ve etkinlik konusunu bildireceğiz başvurularınızı da bekliyoruz.
    hobidünyam woman forum adına papatya68.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. enfes bir salata olmus canim
    ellerine saglik ayricada ödülün icinde tebrik ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bizi ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim Allah razı olsun Samirecim bende sana manevi olarak dostluk ve çalışkan arı ödülü veriyorum canım:)

    Meksikalılar sayesinde burada bakliyatın kırmızısı siyahı her renk her çeşit her modeli mevcut:P çokşükür, salatasını yapmayıda iyi akıl etmişsin zeki arkadaşımbenim eline sağlık, Mrs.Gina'yada afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Samiracım,Cuman mübarek olsun,cümle günahların af,duaların kabul olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Samirecim cuman mübarek duaların makbul olsun inşallah. sevgiler canım arkadaşım.

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM