3 Ekim 2019

ÖZLEMLE GERİ DÖNÜŞ HİKAYESİ...








Yazmayı seviyordum, akıllı telefon gelip de kalemi elimizden alıncaya kadar. Klavye tuşlarına dokunmayı özlemişim. Hazin bir müzik, kafamın dolan yerini buraya  boşaltmak iyi geliyordu. 
Aslında bahanedir bunların hepsi. İstesek yine burda oluruz. Varsın kimse okumasın, görmesin, bilmesin, sen sana iyi geleni yap, gerisini boş ver. 
Çok şey degişti zamanla ama buranın yerini hiçbir şey tutmadı. Zaman zaman kaçıp gelıp burda sabahlamak istedim. Yılların eziyetini sevip okşamak ıstedim. 
Galiba o zaman bu zamandır ışte yeniden burdayım. 
4 Ekim 2019. 12 yıl önce başlamıştım. İsmini Mutfak Dili olarak degiştigim günün üzerinden 10 yıl geçmiş 
Ekim 2009. 
10 yaşın hayırlı olsun sırdaşım, acıma, sevincime ortagım. Eziyetim, hevesim, adım adım büyüyen cocuğum. 

Yazdıklarımı bir gün okusunlar diye yazıyordum. Ama  bir gün kendime ilac olacağını bilmiyordum. Okuyup gülüyorum, üzülüyorum, gurur duyuyorum. Anılar canlanır gözümde. Bir tarifin 100 tane fotosunu çekerdim, ikisini kullanırdım. 
Tarifi yapardım, komşu kızlara, yeni komşu geline verirdim, yerdim kilo alırdım sonra diyete girip zayıflardım. 
Hey gidi günler dediklerinde " İnsan geriye dönüp yaşamaz ki, giden gitmiştir" derdim. Megersem gelen geride kalanı özletirmiş. 

Özlemıştım hemde çok.. Bu gün içimde sıkıntı, gözümde göz yaşı, dilimde " Kaş ele bir yer olaydı" dedim durdum. Kendimi burda buldum. Burda beni okuyan sediklerim, beni sevenlerim var biliyorum. Bana iyi geliyorsunuz, inanıyorum yine iyi geleceksiniz...


4 yorum:

  1. Ah o güzel blog günleri...:(:(:( Her şey gelip geçiyor..inşallah sizin sıkıntınız da çabucak geçer kalbiniz ferahlar...sevgiler...ilkay..www.pastacipapatyalar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Zamanında beğenmediğim fotoğrafları artık sürekli bakar oldum bende. Annem derdi ki kızım beğenmediğin fotoğraflarını silme gun gelir yaş ilerledikçe o fotoğraflar gözüne daha güzel gelir. Gidemediğim gitsem de uzun kalamadığım memleketim, çocukken soba üzerinde kızaran ekmekler artık bana daha uzak ve özlem duyulan bir anı halibe geldi. Bloglar instagram a gore daha izole daha sıcak geliyor banada, zaten sizi de bloğunuz sayesinde tanıdım 🥰

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar içten yazmışsınız, güzel günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  4. bence de blogun yeri ayri ve daha guzel... tarif ararken daha kullanisli oluyor. instagram bu acidan pratik degil bence.. bir cok arkadasin blogu ihmal etmesine uzuluyorum..
    HOSGELDIN

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM