25 Ağustos 2013

UYARI




Bu bir uyarıdır http://www.kolay-yemek-tarifleri.net/ sitesi ve tariflerimi yayınlarımı çalıp izinsiz yayınlayan tüm siteler için.

  Yani MUTFAK DİLİ.blogspot.com adresinin tüm yayınları otomatik olarak bu siteye yönlendirilmiş durumda.. Hatta uyarı yazısını bile utanmadan yayınlamışlar..

Yayınlarımı izinsiz olarak sitenizde yayınlıyorsunuz. Bunun için sizi nazikçe uyarmak istiyorum. Bundan vazgeçmenizi diliyorum.
 Aksi taktirde  hakkınızda suç duyurusunda bulunmak zorunda kalacağım ve gereken işlemleri başlatacağım..



Arkadaşım Feyza` nın tarifimi bu sitede fark ettiğinden bu yana sürekli izliyorum.
Tariflerimin hatta  tarifleri degil tüm yazıları yayınladıgını fark ettim..
İsmi kolay yemek olmasına bakmayarak sadece yemek tariflerini almıyorlar.
Ve bir çok blogcu arkadaşımın yayınlarını izinsiz yayınlıyorlar.
Tüm blogcu arkadaşlara duyurulur böyle emek hırsızlarına artık dur diyelim elimizden geldiği kadarıyla..


19 yorum:

  1. Maalesf arkadaşım emek hırsızları o kadar çok ki.
    Rabbim islah etsin sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mama bunlarin hirsizligi cok kotu otomatik olarak yayin yapiyor ve tum yazilar direkt oraya gidiyor ..

      Sil
  2. şimdi bende baktım canım.hepimi,zin tarifleri ar.benimde tüm tariflerim yayınlanmış.bir sürü arkadaşın tarifleri var sitede.şoktayım şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim hepimizin .. Ve artik otomatik olarak yapiyorlar. Uyari yazimi bile yayinlamislar .

      Sil
  3. inanamadım görünce... BBM 'de de duyurdum... çok haklısın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inanilir gibi degil. Otomatik olarak yayin yapiyorlar ki benim uyari yazisini bile yayinlamislar..

      Sil
    2. BBM Bizim bloglar mahallesi...senin duyurunun linki: http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/2013/08/mutfak-dilinden-calnt-blog-uyarisi.html

      bir de BBM olarak bu yılbaşında bir karar almıştık: çalıntı bloglar yaptıklarında ısrarlı ise veya senin bu örnekte olduğu gibi aşikar çalıntı ise kırmız liste dedğimiz bir listede yayınlayacağız.. yılbaşından bu yana bunu hakeden olmamıştı... am bu kez bu kolay yemek girecek sanırım... mahalle arkadaşlarının da onayını bekliyorum. inanıyorum ki onlar da onaylayacaklar...

      ama şu yayında detaylı bir şekilde yapılması şart olanlar yazıyor...önerilenleri hiç vakit kaybetmeden yapın... ben bu olay için yaptım... diğer arkadaşlar da yapsın:
      http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/2012/07/korsan-blog-uyarisi.html

      ne kadar çok tepki o kadar çabuk google hareket ediyor...

      geçmiş olsun demekten başka sizin için ne yapabilirim bilemiyorum..

      ama kesinlikle savaşmak zorundayız böyleleri ile...



      Sil
  4. Bazı arkadaşların başına geldiğinde acaba benim başıma gelse ne yapardım diye düşünüyordum ama 2 yıldır bıktım...
    O kadar çok karşılaşıyorumki :(

    Aldırış etmeden hala devam ediyorlar baktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inani sinir krizi geciriyorum resmen ne yapariz bilmiyorum ama resmen haksizlik.. Tum yayinlari otomatik olarak yayinliyorlar/.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Nursen hanim kolay-yemek-tarifleri.net blogu sitesi daha dogrusu..

      Sil
  6. merabalar,ben tahtakasigim,yani Ayse.yaklasik iki ay oldu memlekete donus yapali.Oncesinde New jersey de ikamet ediyorduk,guzel yorumlariniz icin tesekkurler.cok tecrubeli bir blogcu degilim tavsiye ve onerilerinizi beklerim.sizinde blogunuz cok guzel ,selametle kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim cevabin icin. Hayirlisi olsun hakkinizda. Bizlerde cok tecrubeli degiliz yavas yavas ogeniyoruz.

      Sil
  7. Şimdi girdim baktım, senin pazar kahvaltın bile var canım benim. Ne denir, ne yapılır bilmemki. İzin almadan yayınlanması ne kötü. Allah'tan blog adın var fotolarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nesli cim adamlar otomatik programa koymuslar bizim bloglari ve direk yayinliyor. Takip etmiyorlar bile.. Bu uyari kendi sayfalari icin ama yayinlamislar yine .

      Sil
  8. inanılır gibi değil !!!!!

    YanıtlaSil
  9. şikayet bölümü yokmu o sitenin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir canim maalesef yok yorum yazacak bolumu:((
      Zaten bilerek yapmamislar cunku bu kadar insan hepsi yazacak oraya//
      Ve isin garib yani tum bloglari otomatik olarak yonlendirmisler. Yayindan yarim saat sonra oraya geciyor yayinlarimiz:((

      Sil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM