17 Nisan 2011

10 GÜNLÜK TÜRKİYE MASALINDAN - İZMİR 2



Meryem Ana türbesini göreniniz vardır. Dikkatini çekmemiş değildir. dileklerin duaların yazılıp asıldığı duvar.
Benim çok dikkatimi çekti ve "Allahım ne güzel seni bilmek, yaratılanın veremediklerini, vermekte  aciz olduklarını senden istemek, kimsenin bilmesini istemediğimiz sırlarımızı, dualarımızı  seninle konuşmak ne güzel" dedim o duvara bakınca...

Bunlar bana Letters To Juliet filimini hatırlattı. 



Dilek duvarı


Bir paraya, bir yazmaya, bir yaprağa, bir kağıda, bir peçeteye yazılan binlerce istek, binlerce yakarış var bu duvarda...





 Sadece bu kuş kadar Yaradanı bilsek, ona tevekkül edebilsek,  dur diyemez bize kimse. hafifleriz, kanatlanır ucarız bizde bu kuş gibi.


Ticari kariyer





Bu kadar açıklayıcı satış gördünüz mü?


Bu yazıya çok güldük

Gerçek  Sahte saatler!

başka anlamıyla desek

 Gerçek Çakma Saatler!



1 yorum:

  1. Canım merhaba İzmir'i bende çok merak ediyorum bu yaz kısmet olursa günü birliğinede olsa görmek istiyorum.harika kareler sevgiler bende beklerim...

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM