16 Nisan 2011

10 GÜNLÜK TÜRKİYE MASALINDAN - ANTALYA -2



"Zaman su gibi akıp geçiyor" derler...
Ömrümün son 15 yılında bir birini geçmeye çalışan yıllara  baktığım zaman yok yok su bile yavaş akıyor bence..
Ne zaman geçti diyorum kendi kendime bu yıllar...
Ah eski günler diyecek kadar uzakta kalmış 1997 ler... 98 ler... 2000 ler...
Evet  tam bir ay önceydi Türkiye gezisine gittiğim...
Ben daha yayımlamadan resimleri..
En iyisi yıl olmadan  yayınlayım içimde bin bir umutla, hayalle sayfamın  sevgili ziyaretçileri  için çektiğim resimleri.

Antalya denilince akla ilk olarak Manavgat şelalesi, Aspendos, Düden, güzel turistik yerler geliyor. Benimde aklıma Manavgat gelmişti hatta heveslendim. Ama maalesef gezi programı o kadar doluydu ki, Manavgata gidemedik. Başka sefere dedik, Aspendosun o harika manzarasıyla avunduk. Akşam saat 7 de İzmir`e giden uçaga yetişmek için o güzelim Antalya`yı 2 güne sığdırmaya çalıştık. Gezemediğim yerlerin inşallah bir gün gelirim diye sadece hayalini kurdum.

Aspendosdan en güzel kareler yakalamak istedim.
Turistler için hizmet eden 2 deve vardı Aspendosun önünde ( resimleri yukarıda). Bu develeri görünce aklıma gelmedi değil acaba Aspendos inşa edildiği zaman araç olarak devemi kullanılmış? Bu tarih beni aşar, en iyisi siz araştırın...
Sırrı vermek benden okumak sizden...




Antalyada kaldığımız otel muhteşemdi. otelin ismi ADONİS. ( detaylı bilgi için yazıya tıklamanız yeterli)
Hem içi, hem odaları, hem yemekleri. zengin sabah kahvaltısı. hem de dışından görülen manzara süper.
Akdenizi geçe görmek muhteşem.
Oteli reklam ediyorum ama sanmayın bunun için otelden para aldım ve ya bedava kaldım. Yok bu reklam şirketten....
Sadece çok güzel olduğu için Antalya ya  tatil için gidecek olanlara, bal ayını Antalya da geçirmek için plan yapanlara tavsiye maksatlı yayımlıyorum..
Sakın kaçırmayın...

Ayyyy.... fena da reklam olmadı hani :))))



2 yorum:

  1. Hepsi gezdiğim yerler ama çok güzel resimlenmiş,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Antalyalıyım ama henüz Aspendosa gitmek kısmet olmadı :)
    Şimdi görünce ne büyük kayıp diye düşündüm,ilk fırsatta be eksikliği gidericem inşAllah..
    Her köşesi ayrı güzeldir memleketimizin,her zaman bekleriz..:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM