10 Mart 2011

TÜRKİYE YOLCUSU KALMASIN




Son zamanlarda istatistikleri kontrol ederken en çok okunan kayıt hangisi diye baktım. En çok okunan  "Gidiyorum; İngilizce ve türkçe öğrenmeye" isimli yazı olmuş. Bir ayda 337 defa okunmuş bu yazı. Ne yazı ama:)))
Oysa yazarken bu kadar favori olacağını düşünmedim. Sadece üzülmüştüm, kırılmıştım yazmıştım.
İyide yazı okunmuş ama o yazının panzehirli olan
" Gidişim suskundu,üzgündü ama, dönüşüm muhteşem oldu"
yazısını okuyan yok.
Ben olsam aa bu blogcu gitti de geri dönmediği acaba, diye merek ederim. Dönüş hikayesini de takip ederim. 
Neyse benimkisi öylesine kısa araştırma.
Okuyan ve yorumlarıyla, beni gururlandıran, şımartan,
yorum yazmayan ama, negatif düşünen her kese teşekkür ediyorum. 
Bu gün yazacağım haber o yazıda belirtiğim haber olduğu için yazıdan kısa bahsettim.
Dönüş yazımda mart ayında açıklayacağım teklif  aldım demiştim.
İşte zamanı geldi açıklıyorum; Bu bir Türkiye gezisi teklifiydi.
Eşimin daha bir bucuk ay önceden bu ay için düzenlenen amerikalıların Türkiye gezisine bizde katılırsak iyi olur diye düşünmüş ve beni arayarak sadece 20 dakika  var düşünmek için deyince, cevabım evet olmuştu. Gezi var, uzun yol var, yeni yerler görülecek ve ben orada yoktum. inanılır gibi değil. Orada ben yoksam kesin ciddi bir  şey olmuştur, yoksa hayatta kaçırmam. 
Cevabı vermiştim ama, beni bekleyen sürprizden habersizdim; bu gezide çocuklar yoktu.
Başta
Allaha emanet edince,
vazgeçme gibi  bir şansım olmadığından, artık büyüdüler kendilerini idare edebilirler diye düşününce, onları emanet edeceğimiz  harika gönül dostları da olunca, bir bucuk ay geldi çattı Ve biz
İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa turu için yarın tam 10 günlük yolcuyuz. 

Tam da sıkıntı döneminde gelmişti teklif. Evet demiştim, sanki kolaymış gibi. Şimdi zaman daralınca çocuklardan ayrı kalma özlemi başladı. Ogluşum daha önce belli bir süre ayrı kaldığı için alışkındı. Annesin nergis kokulusu Esra Betül benden  ilk defa ayrı  kalacaktı.
Allaha emanet diyorum. Her şeyi bilen, gören en güzel emanetçidir diyerek bu uzun yola koyuluyoruz. 
Annemlerin beni telefonda kesmesine, dövmesine, her lafı söylemesine rağmen;))
 Gitme planı yapılınca ilk endişem dil olmuştu. Bu uzun yolculukta sürekli amerikalı ve ingilizce konuşan insanlarla olacaksın Benim dilim sadece kendimi idare edecek ve şükürler olsun anlayacak kadardı. Sonradan, dilimin dili yok ama gönül dilime, sevgi dilime güvenerek bu endişeyi yavaş yavaş üzerimden atmaya çalıştım. Bu gezi öğrendiklerimi tecrübe etmem için iyi fırsat olacaktı.
 Gezi yapılacak şehirlerle ilgili Wikipediyadan ingilizce ve türkçe bilgi çıkardım. İnşallah bunları 14 saatlik yolculukta okumaya çalışırım.
İnşallah en güzel gezi programı, en güzel fotoğraflar, en güzel yemek tarifleriyle yine burada bulunmak isterim.
Tüm geziyi sizin kafanızı şişirmeden anlatmayı sabırsızlıkla bekliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun. Bloguna ulaşamayan arkadaşlar da en kısa zamanda döner diye umut ediyorum, duanızda beni de unutmamanız umuduyla, isteğine Türkiye yolcusuyuz....
Hayırlısıyla gider hayırlısıyla da çocuklarıma, gönül dostlarıma kavuşurum diye dua ediyorum...



Uzun zamandır bir türlü yayımlayamadığım " Mutfak Dili Kimdir? " yazısını da yayımlıyorum ve
blogumu  en güzel arkadaşlarımın en güzel yorumlarına emanet ediyorum.
 Sevgiler....
Sürç-i Lisan, sürç-i harf olduysa affola:)))

5 yorum:

  1. selamlar
    size hayirli yolcuklar dilerim yazinizda bahsettmissiniz ya kimse dönüsümü okumamamis diye bzen oluyor yayinladigimiz tarifleri bile düzgün okumadan sadce yorum olsun diye yazanlar oluyor bu yüzden ben eskisi gibi kendimle ilgili pek uzun yazmiyorum neyse kafani agritmayim güle güle gir gel insallah Allaha emanet ol sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Rabbim kaza bela vermesin bol resimli postlarınızı bekliyoruz =))) İyi yolculuklar şimdiden hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Caınım güle güle kazasız belasız gidip gelin inş.Rabbim yavrularınıda korusun onları sana bağışlasın.Hayırlı yolculuklar olsun.

    YanıtlaSil
  4. Allah a emanet olun canım jayırlı yolculuklar..

    YanıtlaSil
  5. Yazılan yazılacak tüm güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum
    İkizlerin annesi; benimki sadece kucuk arastırma ve hayretti. Evet dogru okunmuyor am bazen sadece yemek tarifi yüklümekte çok iyi olmuyor. Çünkü her yemeyin illaki bir oluşum tarihi vardır.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM