3 Ocak 2011

AUSTIN LAKEWAY TATİLİ


 Yeni yıla yeni yemekle başlamak isterdim ama tatil yorgunluğunu üzerimden atamadım. 10 gün yemek yapmayınca sonuç böyle oluyor. Hem arkadaşlardan ayrılmanın hüznü, hem kirli çamaşırların yıkanması, katlanması, ütülenmesi gerekenlerin ütülenmesi. Bunlar da benim gibi tembel birisine çok yorucu geliyor. Üzülen bir tek  ben miyim, ben mi böyleyim diyorum kendi kendime. Kalabalıktan, arkadaş ortamından ayrılınca uzun süre kendime gelemiyorum. Her gün gecen günün hayaliyle yaşıyorum. Özlüyorum, ağlıyorum, her gün rüyamda gerçek gibi o anları yeniden yaşıyorum.  Kızıyorum kendime böyle yapma diyorum, ama yapıyorum.
Unutmak, unutulmak bana göre deyil.
 
 Amerikanın Texsas eyaletinin  Austin şehrinde artık iki senedir Yılbaşı tatilini bu eyalete yaşayan türk arkadaşlarla beraber geçiriyoruz. Gecen sene tatilimiz Austin`e iki saat uzaklıkta Moranch denilen yerdeydi. Bu sene de Austine yarım saatlik uzak Lakeway  Resort and Spa isimli  yani kısacası Gölyolu Tatil yeri ve Kaplıca denilen  otelde on günlük tatil yaptık. Her sene türk arkadaşlarla Amerikanın özlem, hasret, gurbet dolu yoğunluğundan, stresli okul ve iş hayatından uzak dinlenmek, gelecek olan Yeni yıla daha iyi gaye ve performansla başlamak adına düzenlenen bu tatil her  haliyle bana çok iyi geldi.
Bu sene gecen senedeki tatilden bir az buruk olsa da (tanıdığın, özlem duyduğun, bir kaç arkadaşın olmaması sebeb ile)  her gününü dolu dolu geçirdiğim bu tatilden bir kaç kareyi burda paylaşmak istiyorum.
Austin en çok yeşil olmasıyla sanırım Texsas`ın  en güzel şehirlerden biri. Dallasdan, El Pasodan tatil için  gelen arkadaşlar öve öve bitiremediler bizim Austini. Çok mutlu oldum iyi ki bu sehirde yaşıyorum diye.

 Bu şehri daha da güzelleştiren Kolorodo nehrinin kenarındaki o harika otelden bir kaç kareyi yayımlamak benim sitenin payına düştü.  İnşallah  otel haber alır onun burada reklamını yapıyorum . Bakarız  belki de bedava bir kaç gün kalmam  için bana özel davetiye gönderir. Neden olmasın fakirin istediği bir göz Allah verir iki göz. 
 Otel çok temiz ve düzenliydi. Yemekleri nasıldır diye sorsanız açıkçası bilmiyorum. Ama yok biliyorum yemekler halis muhlis türk yemekleriydi. Çünkü  otelin tüm sakinleri türk ve  aşçılar da türk olunca mecburen türk yemekleri yapıldı. Her gün deyişik menü, yani  ekmek elden su gölden olunca keyfimize diyecek yoktu.

Kısacası çok özlemiştik hep birlikte olmayı bu gurbet elde. Yeni evlilerin aşk maceraları, bal ayı hikayeleri, eski evlilerin ah o eski günler diye başlayan, ama çocukları tarafında anne uykum geldi sözüyle bölünen bu koyu muhabbeti 12 ay çok  özlerim anlaşılan.
İnşallah seneye daha farklı umutlarla, daha farklı hayatla, daha da güzel bir mekanda, en güzel arzularla birlikde olmayı diliyorum.


                                        Otelin havuzları ve mutfak (resim bana ait )
                                        Resimlerin üzerine tıklasanız büyütülmüş halini görürsünüz.



 Otel giriş bölümünden 3 katlı gibi gözüküyor. Bize oda numaranız 623 denilince nası yani dedik. Bu otel yerebatan sarnici gibi yerde de katlarımı var.Otelin  geri kalan  3 katı yerde.  Görünen boyun kadar yerin altında boyun var  derler ya aynen öyle. Otel hafif tepe üstüne inşa edilmiş. 

Otelin önden görüntüsü



Otelin arkadan görüntüsü  (bu resim bana ait değil)

Otelin  tüm çift numaraları arka tarafa  yani nehire bakıyor. Bizim kısmetimize nehir manzarası deyil de otelin ön görüntüsünü izlemek düştü. Resimlerin bazılarını nehir manzarası izleyen arkadaşların  odalarından çektim.

   



Otelin iç kısmında ilgimi çeken avizeler vardı. Austin`de her yerde geyik görmek çok normal. Araba sürerken dikkat etmemiz gereken trafik  işaretlerinden biri de geyik çıkabilir işaretidir. Yani her yerde geyik var. O yüzden sembol haline gelmiş burda geyik. Avizeler bile  geyik şeklinde.


Çocuklara düzenlenen bot gezisi.



Güneş batışını izlemek ayrı bir güzellikti.


İlk gün araba park yerinde yer bulamazken son gün erken saatte artık her yer boşalmıştı.


Odalarda her bir eşyada renk uyumu vardı.



Yemekhane

























                                                                   Otel odasından otelin bahçesi












   Bir azacık mola verelim dedim








Bir daha yeniden tatil yapma hasretile yoğun hayata merhaba dedik. Zor olsa da.
Yeni tatilde yeni resimleri yayınlama umuduyla.

7 yorum:

  1. Es-selam canim tatilin super gecmis bence harika bir yer ve otelmis kaldiginiz yer.

    biz bu tatili yari evde yari sokakta gecirdik desem yeridir.
    cok uyuz olduk cok yarindan itibaren normal hayata bende merhaba diyecegim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Harika.. bizimde bir tatile ihtiyacimiz var siz Miladi yilina boyle tatil ile girerseniz artik butun yil sizi kimse tutamayacak anlasilan :)

    selamlar..

    YanıtlaSil
  3. samiş sağol öpdum

    YanıtlaSil
  4. Benim gurbette ilk tatlimdi. Ama kesinlikle Samire hanimin dedigi gibi 10 gun aradan sonra hicbir seye adapte olamiyorsunuz. Onun icin uzulme Samire ablacim. Bu dusuncelerinde yalniz degilsin :)))
    Ve sana katiliyorum bende cok ozleyecegim. Bir daha ki seneyi nasip olursa iple cekiyorum.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Gülercim katılımın için teşekkürler. Yalnız olmadığıma sevindim. İnsallah seneye de kampda birlikte oluruz.

    YanıtlaSil
  6. Salam canlarim menim sizi çox sevirem.Herşey çox gözeldi özun kimi çoxsağol öpdum sizi REYHAN FATİME .

    YanıtlaSil
  7. SALAM SAMİŞ NECESİNİZ UŞAQLAR NEYLEYİR.BİZDE YAXŞİYİQ.MEN UN QURABİYESİ BİŞİRDİM DADLİ OLDU.HERŞEY ÜÇÜN ÇOXSAĞOL.ELLERİNE SAĞLİQ.ÖPDÜM SİZİ.ESRA CANİM MENİM SENİ ÇOX SEVİREM......Reyhan.......

    YanıtlaSil

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM